maandag 10 oktober 2011

5 tekeningen

ik moest de vijf tekeningen van de vorige opdracht mijn blog zetten.

foto 1 : dit is een toegangs kaart over mondriaan die we moesten maken ik heb een geodriehoek gebruikt en drie kleuren en ik ben wel tevreden met mijn eindwerk.
 foto 2 : dit is een draaitafel ik heb geodriehoek gebruikt en een potlood en ik ben wel tevreden over mijn  werk.
foto 3 : dit is een logo dat je moest maken ik heb kleurpotloden gebruikt en een passer ik ben tevreden over mijn werk.
foto 4 : dit zijn 5 schetsen over mijn logo die je moest maken ik heb kleur potloden gebruikt en een passer en ik ben wel tevreden over mijn werk.
foto 5 : dit is een tekening over me zelf met een instrument die je moest maken ik heb een potlood gebruikt en ik ben wel tevreden over mijn werk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten